Marketing campagne NK Veldrijden groot succes!

Van het een…komt het ander!

De organisatie koos al voor een website van BeterOpvallen.nl en later ook voor online marketing. De organisatie van het event kwam er al snel achter dat zij ook online promotie moesten maken, aangezien het een Nederlands kampioenschap is en het publiek van alle windrichtingen welkom is. Dit kon de organisatie nooit doen zonder de inzet van social media. 

Binnen 2 dagen had het event al meer dan 300 likes op hun Facebook pagina!

Eén van de redenen waarom online marketing de traditionele marketingkanalen overneemt, is de kracht om realtime met de doelgroep te kunnen communiceren. Betrokkenheid is daarbij het sleutelwoord. Door voldoende interactie kan je er écht achter komen wat je doelgroep wilt.

Hoe intensief het gemiddelde smartphonegebruik is hoeven we niet meer uit te leggen. Het ene percentage is nog hoger dan het andere, maar allemaal zeggen ze hetzelfde: de smartphone gebruiker dicteert. Deze ontwikkeling heeft het speelveld compleet veranderd: bestellingen kunnen vanuit de broekzak worden geplaatst, online advertenties zijn aangepast aan het smartphonegebruik, en de invloed van videoadvertenties is enorm. Online marketing veranderd mee met de gebruiker. En als die mobiel is, dan is online marketing dat ook.