#vierdebouwvak

Op een leuke manier de vakantie ingaan? Dat deden vakmannen in de regio Breda / Etten-Leur met bier, 2 leuke vrouwen en een Fiat Talento!

Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?

Inderdaad… waarom nou moeilijk doen als het makkelijker kan? En…waarom benaderen bedrijven nou altijd de eind verantwoordelijke? Dit kon anders dachten wij. Het idee van dit project viel eigenlijk als een puzzelstuk in elkaar. Het begon bij de vraag “wie gebruikt nou eigenlijk de bedrijfswagen?” Juist…de vakmannen. De volgende vraag luidde ‘wat vinden vakmannen nou echt leuk?’. Daar hoefden we niet lang over na te denken, bier en vrouwen. Nadat we dit idee op tafel hadden liggen moesten we natuurlijk wel met een “goede” reden naar verschillende bouwplaatsen gaan om de Fiat Talento te promoten. De bouwvak vakantie was volgens ons een goede reden. Welke vakman wil nou niet zijn bouwvak vakantie beginnen met bier, 2 dames en een mooie bedrijfswagen?

Het gebruiken van pull-strategie

Bij dit project hebben wij gebruik gemaakt van een pull strategie. Pull betekent letterlijk ‘trekken’. Door een product te promoten bij de eindgebruiker creëer je een vraag naar een bepaald product. In dit geval is het een bedrijfswagen die speciaal gemaakt is voor vakmannen / bouwvakkers. De vraag naar de bedrijfswagens zal dus vanuit de eindgebruiker naar bijvoorbeeld de eigenaar van het bouwbedrijf gaan. Hiermee creëert men een beweging. 

Waarom visueel zo belangrijk is

Hoewel de actie gericht is op vakmannen die actief zijn op een bouwplaats, zorgt het maken van (in dit geval) een video voor een uitstekende boost in naamsbekendheid. Zo kan men zijn campagne naar meerdere potentiële klanten uiten en conversies genereren. 

Vraag offerte aan

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag dan nu een vrijblijvende offerte aan. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.